Spojte se s námi
Chcete úvodní konzultaci zdarma?
Napište nám a my se s Vámi obratem spojíme.
Nechcete čekat? Zavolejte nám.
Jak reporty tvoříte?
Reporty tvoříme v prvé řadě dle zadání klienta. Je pro nás ale také důležité přinést přidanou hodnotu. Snažíme se o to, aby klient neviděl pouze data, ale také to, co je za nimi a uměl odhalit případné problémy včas a řešit je. Při tvorbě reportingu se taky díváme do dat a jejich vzájemných souvislostí a navrhujeme klientovi, jak zobrazovat data lépe. Zpravidla vytváříme dva základní pohledy – jeden se týká KPI, které klient potřebuje sledovat a druhý se týká pohledů na detailní rozpad těchto KPI a toho, co do nich vstupuje.
Jste schopni zaškolit i člověka bez technických dovedností?
Ano. Výstupem školení většinou bývá zaškolení zaměstnanců, kteří s reporty nebo softwary pracují tak, aby byli schopni jejich základní obsluhy. To nevyžaduje žádné technické znalosti nebo znalosti pouze minimální. Naučíme Vás tak řešit převážnou většinu nejčastějších situací a chyb vyskytujících se v provozu.
Jak vypadá Data Driven Company v praxi?
V praxi naši klienti využívají data a dívají se na firmu především skrze data a snaží se díky nic optimalizovat jednotlivé oblasti. Cílem je, aby se byl schopen díky datům orientovat ve společnosti a její činnosti každý, kdo to potřebuje, a aby našel v datech jednoduše odpověď na svoje otázky.
Co nám konzultace přinese?
Vše záleží na konkrétním problému, který představíte. Naším cílem je vést s Vámi dialog, na základě kterého odhalíme, kde (a zdali) je prostor pro zlepšení Vašich stávajících řešení. Výstupem konzultace by mělo v každém případě být odhalení slabších míst a nastínění možného řešení, případně vize toho, jakým způsobem lze s daty lépe pracovat, a jak z nich získat opravdu užitečné a klíčové informace, které Vám pomohou řídit firmu lépe.
Potřebujeme speciální software?
Snažíme se využívat řešení, která ve firmě jsou (pokud tam jsou). Doporučujeme ale také v některých případech jiná řešení, která jsou vhodnější, pokud to tak vyhodnotíme. Řešení, která používáme mohou být jak zdarma, tak za mírný poplatek za využití softwaru. Jedná se ale vždy o řešení, která lze jednoduše pořídit a zavést ve firmě bez zbytečné byrokracie a technických nároků.
Jak vybíráte vhodný software?
Zásadní jsou pro nás požadavky klienta na finanční náročnost, ale také jeho technické možnosti, případně vybavenost zaměstnanci. Neméně důležité jsou také cíle, kterých chce klient dosáhnout. V průsečíků těchto parametrů potom vybíráme nejvhodnější řešení, u kterého klientovi představíme jak plusy, tak možné mínusy při využití konkrétního softwaru.
