Spojte se s námi
Chcete úvodní konzultaci zdarma?
Napište nám a my se s Vámi obratem spojíme.
Nechcete čekat? Zavolejte nám.
Co to obnáší a znamená pro firmu?
Mít Data Driven Company je především o celkovém přístupu k řízení společnosti a také o lidech. Pro firmu to často znamená využívat nejnovější a účinné technologie pro práci s daty, které umožňují mít aktuální data stále na dosah a také automatizované procesy zpracování dat a případně zapojení machine learningu do činnosti společností.
Jak školení přesně probíhá?
Na školení si zaměstnanci přinesou vlastní PC a obdrží prezentaci a reálné příklady chyb, které budou řešit. Smyslem je, aby si každý zaměstnanec zvládl vyřešit určité problémy a naučil se reálně s vybranými softwary pracovat. Neučíme ale jen práci samotnou, ale učíme také jakým způsobem a kde lze nalézt řešení různých problémů. Neučíme pouze jak problém vyřešit, ale učíme zaměstnance také tomu, jak problémům porozumět a jak pochopit, kde chyba vzniká a proč tam vzniká, což vede k lepšímu řízení. Školení probíhá osobně ale je možnost uskutečnit ho i online.
Kdo by se měl konzultace účastnit?
Preferujeme, aby se konzultaci účastnili především ti, kteří s daty pracují. Většinou se jedná o vedení společnosti, případně střední management. O datech by měly rozhodovat lidé, kteří na jejich základě dělají rozhodnutí, protože jen Ti vědí, jaká data a jak potřebují využívat.
Jak reporty tvoříte?
Reporty tvoříme v prvé řadě dle zadání klienta. Je pro nás ale také důležité přinést přidanou hodnotu. Snažíme se o to, aby klient neviděl pouze data, ale také to, co je za nimi a uměl odhalit případné problémy včas a řešit je. Při tvorbě reportingu se taky díváme do dat a jejich vzájemných souvislostí a navrhujeme klientovi, jak zobrazovat data lépe. Zpravidla vytváříme dva základní pohledy – jeden se týká KPI, které klient potřebuje sledovat a druhý se týká pohledů na detailní rozpad těchto KPI a toho, co do nich vstupuje.
Co nám konzultace přinese?
Vše záleží na konkrétním problému, který představíte. Naším cílem je vést s Vámi dialog, na základě kterého odhalíme, kde (a zdali) je prostor pro zlepšení Vašich stávajících řešení. Výstupem konzultace by mělo v každém případě být odhalení slabších míst a nastínění možného řešení, případně vize toho, jakým způsobem lze s daty lépe pracovat, a jak z nich získat opravdu užitečné a klíčové informace, které Vám pomohou řídit firmu lépe.
Co bude výstupem ze vstupní konzultace?
Klient by měl odcházet s hrubou představou ohledně časové a finanční náročnosti daného řešení. Měl by se také dozvědět, jakým způsobem mohou být jeho požadavky realizovány, či jestli je nutné je případně pozměnit. Dáváme také konzultaci klientům, kteří nemají přesnou představu o řešení – v takovém případě se zaměřujeme na způsob, jakým naplnit klientovi požadavky co nejvíce efektivně.
